Velkommen til Hørsholm Badminton Klub

Vi tilbyder både konkurrence- og motionsbadminton og for begge kategorier er spilleglæde og socialt samvær bærende elementer. I vores klub er der plads til alle ­— enten man er til elitetræning eller blot til lidt hygge- og motionsbadminton, og det gælder for alle aldersgrupper — fra minispiller til veteran.

Klubben er stiftet i 1934 og har ved sæsonstart over 200 aktive medlemmer - og så skal det nævnes, at vi selv ejer badmintonhallen på Stadion Allé med 7 baner.

Hvis du kunne tænke dig at spille badminton i Hørsholm Badminton Klub, er du altid velkommen til at kontakte én af de forskellige udvalgsformænd, medlemmer af bestyrelsen eller én af klubbens trænere. Læs mere her.

Her på siden kan du finde praktisk information om klubben.

Klubben er også på Facebook under Hørsholm Badminton Klub. Find os og Like siden, så får du de seneste nyheder fra klublivet.